piątek, 25 maja 2012

Łóżko z pojemnikiem tapicerowane IRYS RELAX

Zgodnie z nazwą łóżko do sypialni Irys Relax zapewni wam 100% relaksu. Swoim pięknym wyglądem pobudza do życia nasze zmysły i pozwala ukoić skołatane nerwy. Nie wierzycie? Przekonajcie się na własne oczy i na własnej skórze. Łóżko tapicerowane Irys Relax wykonane jest ze skóry Eco i możesz wybrać je w wielu ciekawych kolorach. Jednak najkorzystniej wygląda w pastelowej barwie, która pasuje do przytulnej i ciepłej sypialni. To co mnie przekonuje do łóżka Irys Relax jest fantastyczne wezgłowie, które jest regulowane i mogę ustawić je w takiej pozycji, która pozwoli mi zrelaksować się przy mojej ukochanej książce. I najważniejsza sprawa- łóżko to posiada ogromny pojemnik na pościel. Producent przekazuje nam informację, że pojemnik jest na pościel, ale uwierzcie mi, że mieści się w nim o wiele więcej rzeczy. Łóżko z pojemnikiem jest świetnym rozwiązaniem dla każdej pani domu, która wiadomo, zawsze ma za mało miejsca na schowanie wszystkich rzeczy! Ja coś o tym wiem! Dlatego, jeśli i Ty wiesz jak to jest, a szukasz właśnie idealnego łóżka do sypialni, to weź pod uwagę kandydaturę łóżka Irys Relax. Na pewno nie pożałujesz. Będziesz mieć zjawiskowe i praktyczne łóżko w jednym.

1 komentarz:

  1. Nie miałam nigdy okazji mieć łóżka od razu z pojemnikiem, gdyż za każdym razem kupowałam takie bez pojemnika. Tym bardziej wiem, że z całego łóżka to najbardziej liczy się materac https://senpo.pl/producer/hilding/ który przede wszystkim zapewnia nam najwyższy komfort spania.

    OdpowiedzUsuń